00 DSpace/Manakin Repository

Маркетингова стратегія вітчизняного підприємства на міжнародному ринку органічної агропродовольчої продукції (на матеріалах Торгово-промислової палати України, м. Київ)

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Задихіна, Катерина
dc.date.accessioned 2024-04-30T11:03:31Z
dc.date.available 2024-04-30T11:03:31Z
dc.date.issued 2023-06
dc.identifier.uri http://dp.knute.edu.ua/jspui/handle/123456789/8731
dc.description ВИПУСКНА КВАЛІФІКАЦІЙНА РОБОТА uk_UA
dc.title Маркетингова стратегія вітчизняного підприємства на міжнародному ринку органічної агропродовольчої продукції (на матеріалах Торгово-промислової палати України, м. Київ) uk_UA
dc.type Other uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу