DSpace Repository

ФОРМУВАННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ ВІТЧИЗНЯНОГО ПІДПРИЄМСТВА НА МІЖНАРОДНОМУ РИНКУ АГРОПРОМИСЛОВОЇ ПРОДУКЦІЇ (на матеріалах Торгово-промислової палати України, м.Київ)

Show simple item record

dc.contributor.author Севрюкова, Юлія
dc.date.accessioned 2024-04-30T11:05:20Z
dc.date.available 2024-04-30T11:05:20Z
dc.date.issued 2023-06
dc.identifier.uri http://dp.knute.edu.ua/jspui/handle/123456789/8744
dc.description ВИПУСКНА КВАЛІФІКАЦІЙНА РОБОТА uk_UA
dc.title ФОРМУВАННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ ВІТЧИЗНЯНОГО ПІДПРИЄМСТВА НА МІЖНАРОДНОМУ РИНКУ АГРОПРОМИСЛОВОЇ ПРОДУКЦІЇ (на матеріалах Торгово-промислової палати України, м.Київ) uk_UA
dc.type Other uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account