Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dp.knute.edu.ua/jspui/handle/123456789/1515
Назва: Формування маркетингової стратегії підприємства на ринку овочів (за матеріалами ТОВ «АГРО-СПАРТА» м. Київ)
Автори: Якимлюк, Орися
Дата публікації: гру-2018
Опис: ВИПУСКНА КВАЛІФІКАЦІЙНА РОБОТА
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://192.168.17.215:8080/xmlui/handle/123456789/1515
Розташовується у зібраннях:075 Маркетинг

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Yakymliuk_O.M._2_denna_12_2018.pdf4,73 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.