Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dp.knute.edu.ua/jspui/handle/123456789/3744
Назва: Managing the process of brand promotion to foreign markets (based on materials of a Subsidiary Company “ADIDAS UKRAINE”, Kyiv)
Автори: Bondarenko, Alina
Дата публікації: гру-2019
Опис: FINAL QUALIFYING PAPER
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://192.168.17.215:8080/xmlui/handle/123456789/3744
Розташовується у зібраннях:073 Менеджмент

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Bondarenko-Brand-promotion-process-.pdf2,31 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.