Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dp.knute.edu.ua/jspui/handle/123456789/4595
Назва: «Маркетингові стратегії просування імпортної продукції підприємств роздрібної торгівлі (на матеріалах ТОВ «РЕД ЮКРЕЙН» м. Київ)
Автори: Олексіюк, Євгенія
Дата публікації: гру-2020
Опис: ВИПУСКНА КВАЛІФІКАЦІЙНА РОБОТА
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://192.168.17.215:8080/xmlui/handle/123456789/4595
Розташовується у зібраннях:051 Економіка

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Олексіюк ЄІ.pdf5,33 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.