Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dp.knute.edu.ua/jspui/handle/123456789/5768
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЄфіменко, Софія-
dc.date.accessioned2022-01-31T13:14:49Z-
dc.date.available2022-01-31T13:14:49Z-
dc.date.issued2021-12-
dc.identifier.urihttp://192.168.17.215:8080/xmlui/handle/123456789/5768-
dc.descriptionВИПУСКНА КВАЛІФІКАЦІЙНА РОБОТАuk_UA
dc.titleПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ РЕКЛАМНОЇ СТРАТЕГІЇ ПУБЛІЧНОЇ КОМПАНІЇ У ВЗАЄМОДІЇ ЗІ СПОЖИВАЧАМИ НА ПРИКЛАДІ ФАРМАЦЕВТИЧНОЇ КОМПАНІЇ “BAYER“uk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:053 Психологія

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Єфіменко ВКР.pdf2,04 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.