Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dp.knute.edu.ua/jspui/handle/123456789/5768
Назва: ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ РЕКЛАМНОЇ СТРАТЕГІЇ ПУБЛІЧНОЇ КОМПАНІЇ У ВЗАЄМОДІЇ ЗІ СПОЖИВАЧАМИ НА ПРИКЛАДІ ФАРМАЦЕВТИЧНОЇ КОМПАНІЇ “BAYER“
Автори: Єфіменко, Софія
Дата публікації: гру-2021
Опис: ВИПУСКНА КВАЛІФІКАЦІЙНА РОБОТА
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://192.168.17.215:8080/xmlui/handle/123456789/5768
Розташовується у зібраннях:053 Психологія

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Єфіменко ВКР.pdf2,04 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.