Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dp.knute.edu.ua/jspui/handle/123456789/6395
Назва: СТРАТЕГІЯ ПРОСУВАННЯ ПІДПРИЄМСТВА ТОРГІВЛІ У СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖАХ (за матеріалами ФОП «Труба Д.С.» (магазин «ЧІНКВЕ», ТРЦ «ОКЕАН ПЛАЗА», м.Київ))
Автори: Троценко, Юлія
Дата публікації: гру-2021
Опис: ВИПУСКНА КВАЛІФІКАЦІЙНА РОБОТА
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://192.168.17.215:8080/xmlui/handle/123456789/6395
Розташовується у зібраннях:061 Журналістика

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Trotsenko_Y.pdf3 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.