Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dp.knute.edu.ua/jspui/handle/123456789/6699
Назва: Маркетинговий інструментарій використання соціальних мереж на міжнародному ринку товарів
Автори: Гнилицький, Максим
Дата публікації: гру-2021
Опис: ВИПУСКНА КВАЛІФІКАЦІЙНА РОБОТА
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://192.168.17.215:8080/xmlui/handle/123456789/6699
Розташовується у зібраннях:051 Економіка

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Гнилицький (1).pdf1,83 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.