Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dp.knute.edu.ua/jspui/handle/123456789/6766
Назва: BRANDING STRATEGIES OF UKRAINIAN PRODUCTS IN THE WORLD MARKETS (based on the data of Private Joint Stock Company «Myrhorod Mineral Water Plant», Myrhorod)
Автори: LEBED, VIKTORIIA
Дата публікації: гру-2021
Опис: FІNAL QUALІFYІNG PAPER (PROJECT)
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://192.168.17.215:8080/xmlui/handle/123456789/6766
Розташовується у зібраннях:051 Економіка

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Lebed .pdf7,35 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.