00 DSpace/Manakin Repository
075 Маркетинг
Ввійти
українська
English
Головна сторінка DSpace
→
Факультет торгівлі та маркетингу
→
Кафедра маркетингу
→
075 Маркетинг
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
075 Маркетинг
Перегляд по
За датою публикації
Автори
Заголовки
Теми
Пошук по цій колекції:
Останні додані
Маркетинговий інструментарій створення та розвитку бренду страхового підприємства (за матеріалами ПрАТ «Страхова компанія «АРКС», м. Київ)
Загоруйко, Катерина
(
2021-12
)
«Інтегровані маркетингові комунікації в просуванні бренду підприємства (за матеріалами ТОВ «Виробничо-дослідне підприємство «АКВАХІМ», м. Київ)
Яцун, Олександр
(
2021-12
)
КЛІЄНТООРІЄНТОВАНІСТЬ ЯК ОСНОВА РОЗВИТКУ СУЧАСНОГО БРЕНДУ (за матеріалами ТОВ «НЬЮЕЙДЖ»)
Салміна, Єлизавета
(
2021-12
)
ФОРМУВАННЯ СТРАТЕГІЇ БРЕНД-КОМУНІКАЦІЙ ПІДПРИЄМСТВА НА РИНКУ ЕЛІТНИХ КОСМЕТИЧНИХ ТОВАРІВ (за матеріалами ДП «СЕЛДІКО», м. Київ)
Ведерникова, Марина
(
2021-12
)
Стратегічне управління комунікаціями бренду підприємства торгівлі (за матеріалами ТОВ «СДМ-Фарма», м.Київ)
Риженко, Анна
(
2021-12
)
Формування е-лояльності бренду ЗВО в системі інтегрованих маркетингових комунікацій (за матеріалами КНТЕУ, м. Київ)
Попова, Марія
(
2021-12
)
Формування стратегії бренд-комунікації підприємства (за матеріалами ТОВ БК «КВАДР», м. Київ)
Плющ, Анастасія
(
2021-12
)
Формування бренд-комунікацій підприємства послуг на основі Інтернет-технологій (за матеріалами ПрАТ «УКРКАРТ», м. Київ)
Полуденний, Роман
(
2021-12
)
Управління брендинговою політикою підприємства (за матеріалами ТОВ «ХАВАС ПР КИЇВ», м. Київ)
Папіж, Вікторія
(
2021-12
)
Бренд-менеджмент в стратегічному розвитку підприємства (за матеріалами ТОВ «Спеціальне науково-реставраційне проектне будівельно-виробниче підприємство «Укрреставрація»», м. Київ)
Олійник, Руслани
(
2021-12
)
Формування стратегії розвитку бренда косметики (за матеріалами ПП “СПА ЛЕНД”, м. Київ)
Новосядла, Дар’я
(
2021-12
)
ФОРМУВАННЯ БРЕНД-СТРАТЕГІЇ ТОРГОВЕЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА (за матеріалами СП ТОВ «Мікроприлад», м. Київ)
Муравйова, Єлизавета
(
2021-12
)
БРЕНДИНГ В СИСТЕМІ УПРАВЛІННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЮ ПРОДУКЦІЇ ТОРГОВЕЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА (за матеріалами ТОВ «Брокард-Україна», м.Київ)
Монат, Милана
(
2021-12
)
Формування комунікацій бренду на основі інтернет-технологій (за матеріалами ТОВ «Контент Манія»)
Марченко, Вікторія
(
2021-12
)
Маркетинговий інструментарій створення та розвитку бренду фармацевтичного підприємства (за матеріалами ПРАТ «ЛІКТРАВИ», м. Житомир)
Мальцева, Дарина
(
2021-12
)
Брендинг в системі управління конкурентоспроможністю продукції сільськогосподарського підприємства (за матеріалами ПП «ТАРТАЦЬКА МРІЯ», Вінницька обл., Жмеринський район, с. Тартак)
Кусюк, Вадим
(
2021-12
)
Формування стратегії розвитку бренду підприємства (за матеріалами ТОВ «ТСА ІНВЕСТ», Київська обл., Києво-Святошинський район, с. Шевченкове)
Крайтор, Валерія
(
2021-12
)
РОЗРОБКА СТРАТЕГІЇ БРЕНДУ АВІАКОМПАНІЇ (за матеріалами ПрАТ «Міжнародні Авіалінії України», м. Київ)
Ковтюх, Ірина
(
2021-12
)
Формування бренд-комунікацій на основі Інтернет-технологій (за матеріалами ПП «Мисливметал», м.Кропивницький)
Ковальчук, Лариса
(
2021-12
)
Формування системи інтегрованих маркетингових комунікацій бренду на ринку молочних продуктів (за матеріалами ТОВ «Данон Дніпро», м. Херсон)
Клименко, Катерина
(
2021-12
)
View more
Пошук
Пошук
По цій колекції
Розширений пошук
Перегляд
Всі матеріали
Фонди та колекції
За датою публикації
Автори
Заголовки
Теми
Колекція
За датою публикації
Автори
Заголовки
Теми
Мій профіль
Ввійти
Зареєструватися
Discover
Автор
Xaйрудiнoв, Микита (1)
Авраменко, Дарина (1)
Андрєєва, Дарина (1)
Бабушко, Катерина (1)
Бабій, Євгеній (1)
Бабіч, Ірина (1)
Березюк, В'ячеслав (1)
Берестяний, Олександр (1)
Бойко, Мар'яна (1)
Бондаренко, Алла (1)
... View More
Date Issued
2021 (76)
2020 (53)
2019 (18)
2018 (17)
Has File(s)
Yes (164)
RSS Feeds
RSS 1.0
RSS 2.0
Atom