DSpace Repository
Recently added
Login
українська
English
DSpace Home
→
Факультет торгівлі та маркетингу
→
Кафедра маркетингу
→
075 Маркетинг
→
Recent submissions
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
075 Маркетинг: Recent submissions
Now showing items 1-20 of 164
Next Page
Маркетинговий інструментарій створення та розвитку бренду страхового підприємства (за матеріалами ПрАТ «Страхова компанія «АРКС», м. Київ)
Загоруйко, Катерина
(
2021-12
)
«Інтегровані маркетингові комунікації в просуванні бренду підприємства (за матеріалами ТОВ «Виробничо-дослідне підприємство «АКВАХІМ», м. Київ)
Яцун, Олександр
(
2021-12
)
КЛІЄНТООРІЄНТОВАНІСТЬ ЯК ОСНОВА РОЗВИТКУ СУЧАСНОГО БРЕНДУ (за матеріалами ТОВ «НЬЮЕЙДЖ»)
Салміна, Єлизавета
(
2021-12
)
ФОРМУВАННЯ СТРАТЕГІЇ БРЕНД-КОМУНІКАЦІЙ ПІДПРИЄМСТВА НА РИНКУ ЕЛІТНИХ КОСМЕТИЧНИХ ТОВАРІВ (за матеріалами ДП «СЕЛДІКО», м. Київ)
Ведерникова, Марина
(
2021-12
)
Стратегічне управління комунікаціями бренду підприємства торгівлі (за матеріалами ТОВ «СДМ-Фарма», м.Київ)
Риженко, Анна
(
2021-12
)
Формування е-лояльності бренду ЗВО в системі інтегрованих маркетингових комунікацій (за матеріалами КНТЕУ, м. Київ)
Попова, Марія
(
2021-12
)
Формування стратегії бренд-комунікації підприємства (за матеріалами ТОВ БК «КВАДР», м. Київ)
Плющ, Анастасія
(
2021-12
)
Формування бренд-комунікацій підприємства послуг на основі Інтернет-технологій (за матеріалами ПрАТ «УКРКАРТ», м. Київ)
Полуденний, Роман
(
2021-12
)
Управління брендинговою політикою підприємства (за матеріалами ТОВ «ХАВАС ПР КИЇВ», м. Київ)
Папіж, Вікторія
(
2021-12
)
Бренд-менеджмент в стратегічному розвитку підприємства (за матеріалами ТОВ «Спеціальне науково-реставраційне проектне будівельно-виробниче підприємство «Укрреставрація»», м. Київ)
Олійник, Руслани
(
2021-12
)
Формування стратегії розвитку бренда косметики (за матеріалами ПП “СПА ЛЕНД”, м. Київ)
Новосядла, Дар’я
(
2021-12
)
ФОРМУВАННЯ БРЕНД-СТРАТЕГІЇ ТОРГОВЕЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА (за матеріалами СП ТОВ «Мікроприлад», м. Київ)
Муравйова, Єлизавета
(
2021-12
)
БРЕНДИНГ В СИСТЕМІ УПРАВЛІННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЮ ПРОДУКЦІЇ ТОРГОВЕЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА (за матеріалами ТОВ «Брокард-Україна», м.Київ)
Монат, Милана
(
2021-12
)
Формування комунікацій бренду на основі інтернет-технологій (за матеріалами ТОВ «Контент Манія»)
Марченко, Вікторія
(
2021-12
)
Маркетинговий інструментарій створення та розвитку бренду фармацевтичного підприємства (за матеріалами ПРАТ «ЛІКТРАВИ», м. Житомир)
Мальцева, Дарина
(
2021-12
)
Брендинг в системі управління конкурентоспроможністю продукції сільськогосподарського підприємства (за матеріалами ПП «ТАРТАЦЬКА МРІЯ», Вінницька обл., Жмеринський район, с. Тартак)
Кусюк, Вадим
(
2021-12
)
Формування стратегії розвитку бренду підприємства (за матеріалами ТОВ «ТСА ІНВЕСТ», Київська обл., Києво-Святошинський район, с. Шевченкове)
Крайтор, Валерія
(
2021-12
)
РОЗРОБКА СТРАТЕГІЇ БРЕНДУ АВІАКОМПАНІЇ (за матеріалами ПрАТ «Міжнародні Авіалінії України», м. Київ)
Ковтюх, Ірина
(
2021-12
)
Формування бренд-комунікацій на основі Інтернет-технологій (за матеріалами ПП «Мисливметал», м.Кропивницький)
Ковальчук, Лариса
(
2021-12
)
Формування системи інтегрованих маркетингових комунікацій бренду на ринку молочних продуктів (за матеріалами ТОВ «Данон Дніпро», м. Херсон)
Клименко, Катерина
(
2021-12
)
Now showing items 1-20 of 164
Next Page
Search DSpace
Search DSpace
This Collection
Advanced Search
Browse
All of DSpace
Communities & Collections
By Issue Date
Authors
Titles
Subjects
This Collection
By Issue Date
Authors
Titles
Subjects
My Account
Login
Register