DSpace Repository
Recently added
Login
українська
English
DSpace Home
→
Факультет торгівлі та маркетингу
→
Кафедра маркетингу
→
075 Маркетинг
→
Recent submissions
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
075 Маркетинг: Recent submissions
Now showing items 121-140 of 164
Previous Page
Next Page
Стратегічне управління комунікаціями бренду (за матеріалами ТОВ «РАЖТ СЕМЕНС», м. Київ)
Шатковський, Денис
(
2020-12
)
Бренд-комунікації підприємства роздрібної торгівлі (за матеріалами ТОВ «Альянс Маркет», м. Чернігів)
Мачула, Анна
(
2020-12
)
Розробка стратегії позиціонування бренду (за матеріалами ТОВ «Фармекс Груп»,Київська обл., м. Бориспіль )
Нацик, Анастасія
(
2020-12
)
Формування бренду роздрібної торговельної мережі (за матеріалами ТОВ «АПЕКС КОМФОРТ», м. Київ)
Коцюба, Юлія
(
2020-12
)
Управління ціновою політикою в бренд-менеджменті (за матеріалами ДП «Капарол Україна», м.Київ)
Доброхлоп, Кирил
(
2020-12
)
Управління брендинговою політикою підприємства (за матеріалами Київської торгово-промислової палати)
Майборода, Альона
(
2020-12
)
Управління портфелем брендів підприємства (за матеріалами ДП «Капарол Україна»)
Кравченко, Ірина
(
2020-12
)
Управління конкурентоспроможністю підприємства електронної комерції в системі бренд-менеджменту (за матеріалами ТОВ «УАПРОМ», м. Київ)
Бугаєва, Ірина
(
2020-12
)
Концепція цінностей як методологічна основа розвитку бренд-менеджменту (за матеріалами ТОВ «ФАСТ ФОРВАРД»)
Березюк, В'ячеслав
(
2020-12
)
Маркетинговий інструментарій створення та розвитку бренду
Шулигін, Євгеній
(
2019-12
)
Управління інноваціями в бренд-менеджменті (за матеріалами ТОВ «Рекламна агенція Джей Март», м. Київ)
Шаблій, Олександра
(
2019-12
)
Формування стратегії розробки бренду на ринку товарів (за матеріалами ТОВ «Велдгруп», м. Київ)
Сліпченко, Владислав
(
2019-12
)
СИСТЕМА МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ ЗАКЛАДУ ВИЩОЇ ОСВІТИ (за матеріалами КНТЕУ, м. Київ)
Пронішин, Вячеслав
(
2019-12
)
Інформаційне забезпечення маркетингової діяльності підприємства (за матеріалами ТОВ «Ельдорадо», м. Київ)
Новицька, Катерина
(
2019-12
)
Клієнтоорієнтованість, як основа розвитку сучасного брендингу (за матеріалами ТОВ «СОВА-КОНСАЛТИНГ», м. Київ)
Недашківська, Анастасія
(
2019-12
)
Стратегічний аналіз та діагностика підприємств у бренд-менеджменті (за матеріалами ТОВ «Бюро Маркетингових Технологій», м. Київ)
Муравецька, Дарина
(
2019-12
)
Стратегічний аналіз та діагностика підприємства в бренд-менеджменті ( за матеріалами ТОВ «Українська маркетингова група», місто Київ)
Марйоха, Яна
(
2019-12
)
Формування стратегії ребрендингу підприємства на ринку нерухомого майна (за матеріалами ТОВ «Фірма ВІСТ», м. Київ)
Максименко, Олег
(
2019-12
)
Стратегічне управління асортиментною політикою в бренд-менеджменті (за матеріалами ТОВ «Адельфан», м. Кропивницький)
Маклаков, Костянтин
(
2019-12
)
Бренд-менеджмент підприємства (за матеріалами ТОВ «Адельфан», м. Кропивницький)
Логвиненко, Денис
(
2019-12
)
Now showing items 121-140 of 164
Previous Page
Next Page
Search DSpace
Search DSpace
This Collection
Advanced Search
Browse
All of DSpace
Communities & Collections
By Issue Date
Authors
Titles
Subjects
This Collection
By Issue Date
Authors
Titles
Subjects
My Account
Login
Register