00 DSpace/Manakin Repository
Recently added
Ввійти
українська
English
Головна сторінка DSpace
→
Факультет торгівлі та маркетингу
→
Кафедра маркетингу
→
075 Маркетинг
→
Recent submissions
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
075 Маркетинг: Recent submissions
Зараз показуються 121-140 з 164
Попередня сторінка
Наступна сторінка
Стратегічне управління комунікаціями бренду (за матеріалами ТОВ «РАЖТ СЕМЕНС», м. Київ)
Шатковський, Денис
(
2020-12
)
Бренд-комунікації підприємства роздрібної торгівлі (за матеріалами ТОВ «Альянс Маркет», м. Чернігів)
Мачула, Анна
(
2020-12
)
Розробка стратегії позиціонування бренду (за матеріалами ТОВ «Фармекс Груп»,Київська обл., м. Бориспіль )
Нацик, Анастасія
(
2020-12
)
Формування бренду роздрібної торговельної мережі (за матеріалами ТОВ «АПЕКС КОМФОРТ», м. Київ)
Коцюба, Юлія
(
2020-12
)
Управління ціновою політикою в бренд-менеджменті (за матеріалами ДП «Капарол Україна», м.Київ)
Доброхлоп, Кирил
(
2020-12
)
Управління брендинговою політикою підприємства (за матеріалами Київської торгово-промислової палати)
Майборода, Альона
(
2020-12
)
Управління портфелем брендів підприємства (за матеріалами ДП «Капарол Україна»)
Кравченко, Ірина
(
2020-12
)
Управління конкурентоспроможністю підприємства електронної комерції в системі бренд-менеджменту (за матеріалами ТОВ «УАПРОМ», м. Київ)
Бугаєва, Ірина
(
2020-12
)
Концепція цінностей як методологічна основа розвитку бренд-менеджменту (за матеріалами ТОВ «ФАСТ ФОРВАРД»)
Березюк, В'ячеслав
(
2020-12
)
Маркетинговий інструментарій створення та розвитку бренду
Шулигін, Євгеній
(
2019-12
)
Управління інноваціями в бренд-менеджменті (за матеріалами ТОВ «Рекламна агенція Джей Март», м. Київ)
Шаблій, Олександра
(
2019-12
)
Формування стратегії розробки бренду на ринку товарів (за матеріалами ТОВ «Велдгруп», м. Київ)
Сліпченко, Владислав
(
2019-12
)
СИСТЕМА МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ ЗАКЛАДУ ВИЩОЇ ОСВІТИ (за матеріалами КНТЕУ, м. Київ)
Пронішин, Вячеслав
(
2019-12
)
Інформаційне забезпечення маркетингової діяльності підприємства (за матеріалами ТОВ «Ельдорадо», м. Київ)
Новицька, Катерина
(
2019-12
)
Клієнтоорієнтованість, як основа розвитку сучасного брендингу (за матеріалами ТОВ «СОВА-КОНСАЛТИНГ», м. Київ)
Недашківська, Анастасія
(
2019-12
)
Стратегічний аналіз та діагностика підприємств у бренд-менеджменті (за матеріалами ТОВ «Бюро Маркетингових Технологій», м. Київ)
Муравецька, Дарина
(
2019-12
)
Стратегічний аналіз та діагностика підприємства в бренд-менеджменті ( за матеріалами ТОВ «Українська маркетингова група», місто Київ)
Марйоха, Яна
(
2019-12
)
Формування стратегії ребрендингу підприємства на ринку нерухомого майна (за матеріалами ТОВ «Фірма ВІСТ», м. Київ)
Максименко, Олег
(
2019-12
)
Стратегічне управління асортиментною політикою в бренд-менеджменті (за матеріалами ТОВ «Адельфан», м. Кропивницький)
Маклаков, Костянтин
(
2019-12
)
Бренд-менеджмент підприємства (за матеріалами ТОВ «Адельфан», м. Кропивницький)
Логвиненко, Денис
(
2019-12
)
Зараз показуються 121-140 з 164
Попередня сторінка
Наступна сторінка
Пошук
Пошук
По цій колекції
Розширений пошук
Перегляд
Всі матеріали
Фонди та колекції
За датою публикації
Автори
Заголовки
Теми
Колекція
За датою публикації
Автори
Заголовки
Теми
Мій профіль
Ввійти
Зареєструватися