00 DSpace/Manakin Repository

Стратегічний аналіз та діагностика підприємства в бренд-менеджменті ( за матеріалами ТОВ «Українська маркетингова група», місто Київ)

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Марйоха, Яна
dc.date.accessioned 2020-05-29T10:59:11Z
dc.date.available 2020-05-29T10:59:11Z
dc.date.issued 2019-12
dc.identifier.uri http://192.168.17.215:8080/xmlui/handle/123456789/2651
dc.description ВИПУСКНА КВАЛІФІКАЦІЙНА РОБОТА uk_UA
dc.title Стратегічний аналіз та діагностика підприємства в бренд-менеджменті ( за матеріалами ТОВ «Українська маркетингова група», місто Київ) uk_UA
dc.type Other uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу