DSpace Repository

БРЕНД-МЕНЕДЖМЕНТ ЯК ЧИННИК КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ТОРГОВЕЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА (за матеріалами ТОВ «ЮГМЕДКОНТРАКТ» , м. Київ)

Show simple item record

dc.contributor.author Гололобова, Аліна
dc.date.accessioned 2021-03-24T13:41:55Z
dc.date.available 2021-03-24T13:41:55Z
dc.date.issued 2020-12
dc.identifier.uri http://192.168.17.215:8080/xmlui/handle/123456789/4860
dc.description ВИПУСКНА КВАЛІФІКАЦІЙНА РОБОТА uk_UA
dc.title БРЕНД-МЕНЕДЖМЕНТ ЯК ЧИННИК КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ТОРГОВЕЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА (за матеріалами ТОВ «ЮГМЕДКОНТРАКТ» , м. Київ) uk_UA
dc.type Other uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account