00 DSpace/Manakin Repository

Формування стратегії позиціонування бренду меблевого підприємства (ТОВ «БЛОНСКІ», Вінницька обл., м. Могилів-Подільский)

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Пронько, Ганна
dc.date.accessioned 2022-04-11T16:25:24Z
dc.date.available 2022-04-11T16:25:24Z
dc.date.issued 2021-12
dc.identifier.uri http://192.168.17.215:8080/xmlui/handle/123456789/6035
dc.description ВИПУСКНА КВАЛІФІКАЦІЙНА РОБОТА uk_UA
dc.title Формування стратегії позиціонування бренду меблевого підприємства (ТОВ «БЛОНСКІ», Вінницька обл., м. Могилів-Подільский) uk_UA
dc.type Other uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу