00 DSpace/Manakin Repository

КЛІЄНТООРІЄНТОВАНІСТЬ ЯК ОСНОВА РОЗВИТКУ СУЧАСНОГО БРЕНДУ (за матеріалами ТОВ «НЬЮЕЙДЖ»)

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Салміна, Єлизавета
dc.date.accessioned 2022-05-02T17:12:27Z
dc.date.available 2022-05-02T17:12:27Z
dc.date.issued 2021-12
dc.identifier.uri http://192.168.17.215:8080/xmlui/handle/123456789/6097
dc.description ВИПУСКНА КВАЛІФІКАЦІЙНА РОБОТА uk_UA
dc.title КЛІЄНТООРІЄНТОВАНІСТЬ ЯК ОСНОВА РОЗВИТКУ СУЧАСНОГО БРЕНДУ (за матеріалами ТОВ «НЬЮЕЙДЖ») uk_UA
dc.type Other uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу