DSpace Repository
Recently added
Login
українська
English
DSpace Home
→
Факультет торгівлі та маркетингу
→
Кафедра маркетингу
→
Recent submissions
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Кафедра маркетингу: Recent submissions
Now showing items 261-280 of 553
Previous Page
Next Page
Управління брендом в системі розвитку стратегічних партнерських відносин (за матеріалами ТОВ «Лідер Фрост», м. Чернігів)
Шило, Богдан
(
2020-12
)
Бренд-менеджмент в стратегічному розвитку підприємства (за матеріалами підприємства ТОВ «Парфетто»)
Сахарова, Анастасія
(
2020-12
)
Клієнтоорієнтованість як основа розвитку сучасного бренду (за матеріалами ТОВ «MiroMIX Direct»)
Рибачковський, Дмитро
(
2020-12
)
КОМУНІКАЦІЙНА СТРАТЕГІЯ ТОРГОВОЇ МАРКИ У СИСТЕМІ БРЕНДИНГУ (за матеріалами ПрАТ «Оболонь», м. Київ)
Мамзуров, Максим
(
2020-12
)
Стратегічне управління комунікаціями бренду (за матеріалами ТОВ «РАЖТ СЕМЕНС», м. Київ)
Шатковський, Денис
(
2020-12
)
Бренд-комунікації підприємства роздрібної торгівлі (за матеріалами ТОВ «Альянс Маркет», м. Чернігів)
Мачула, Анна
(
2020-12
)
Розробка стратегії позиціонування бренду (за матеріалами ТОВ «Фармекс Груп»,Київська обл., м. Бориспіль )
Нацик, Анастасія
(
2020-12
)
Формування бренду роздрібної торговельної мережі (за матеріалами ТОВ «АПЕКС КОМФОРТ», м. Київ)
Коцюба, Юлія
(
2020-12
)
Управління ціновою політикою в бренд-менеджменті (за матеріалами ДП «Капарол Україна», м.Київ)
Доброхлоп, Кирил
(
2020-12
)
Управління брендинговою політикою підприємства (за матеріалами Київської торгово-промислової палати)
Майборода, Альона
(
2020-12
)
Управління портфелем брендів підприємства (за матеріалами ДП «Капарол Україна»)
Кравченко, Ірина
(
2020-12
)
Управління конкурентоспроможністю підприємства електронної комерції в системі бренд-менеджменту (за матеріалами ТОВ «УАПРОМ», м. Київ)
Бугаєва, Ірина
(
2020-12
)
Концепція цінностей як методологічна основа розвитку бренд-менеджменту (за матеріалами ТОВ «ФАСТ ФОРВАРД»)
Березюк, В'ячеслав
(
2020-12
)
Інтернет-реклама в системі комунікацій підприємств рекламного бізнесу (за матеріалами ТОВ «СОВа», Рівненській обл., м. Сарни)
Рудика, Вікторія
(
2020-12
)
ОРГАНІЗАЦІЯ РЕКЛАМНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА (ЗА МАТЕРІАЛАМИ ПРАТ СК «PZU УКРАЇНА» М.КИЇВ)»
Завірюха, Валерія
(
2020-12
)
Планування рекламної кампанії для клієнта медіа агентства (за матеріалами ТОВ «Майндшер», м. Київ)
Юрченко, Крістіна
(
2020-12
)
Управління рекламним бюджетом підприємства (за матеріалами ТОВ «Беверс-С», м.Київ)
Шумовська, Анастасія
(
2020-12
)
Ефективність рекланої діяльності підприємства (за матеріалами ТОВ «Юнігран»)
Олексійчук, Анастасія
(
2020-12
)
РОЗРОБКА РЕКЛАМНОЇ КАМПАНІЇ ПІДПРИЄМСТВА – ВИРОБНИКА МЕБЛІВ (за матеріалами ФОП «Меблева фабрика Гермес», м.Київ)
Романюк, Вікторія
(
2020-12
)
Формування рекламної стратегії підприємства ТОВ «ДЦ Україна»
Кириченко, Наталія
(
2020-12
)
Now showing items 261-280 of 553
Previous Page
Next Page
Search DSpace
Search DSpace
This Community
Advanced Search
Browse
All of DSpace
Communities & Collections
By Issue Date
Authors
Titles
Subjects
This Community
By Issue Date
Authors
Titles
Subjects
My Account
Login
Register