00 DSpace/Manakin Repository
Recently added
Ввійти
українська
English
Головна сторінка DSpace
→
Факультет торгівлі та маркетингу
→
Кафедра маркетингу
→
Recent submissions
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Кафедра маркетингу: Recent submissions
Зараз показуються 261-280 з 553
Попередня сторінка
Наступна сторінка
Управління брендом в системі розвитку стратегічних партнерських відносин (за матеріалами ТОВ «Лідер Фрост», м. Чернігів)
Шило, Богдан
(
2020-12
)
Бренд-менеджмент в стратегічному розвитку підприємства (за матеріалами підприємства ТОВ «Парфетто»)
Сахарова, Анастасія
(
2020-12
)
Клієнтоорієнтованість як основа розвитку сучасного бренду (за матеріалами ТОВ «MiroMIX Direct»)
Рибачковський, Дмитро
(
2020-12
)
КОМУНІКАЦІЙНА СТРАТЕГІЯ ТОРГОВОЇ МАРКИ У СИСТЕМІ БРЕНДИНГУ (за матеріалами ПрАТ «Оболонь», м. Київ)
Мамзуров, Максим
(
2020-12
)
Стратегічне управління комунікаціями бренду (за матеріалами ТОВ «РАЖТ СЕМЕНС», м. Київ)
Шатковський, Денис
(
2020-12
)
Бренд-комунікації підприємства роздрібної торгівлі (за матеріалами ТОВ «Альянс Маркет», м. Чернігів)
Мачула, Анна
(
2020-12
)
Розробка стратегії позиціонування бренду (за матеріалами ТОВ «Фармекс Груп»,Київська обл., м. Бориспіль )
Нацик, Анастасія
(
2020-12
)
Формування бренду роздрібної торговельної мережі (за матеріалами ТОВ «АПЕКС КОМФОРТ», м. Київ)
Коцюба, Юлія
(
2020-12
)
Управління ціновою політикою в бренд-менеджменті (за матеріалами ДП «Капарол Україна», м.Київ)
Доброхлоп, Кирил
(
2020-12
)
Управління брендинговою політикою підприємства (за матеріалами Київської торгово-промислової палати)
Майборода, Альона
(
2020-12
)
Управління портфелем брендів підприємства (за матеріалами ДП «Капарол Україна»)
Кравченко, Ірина
(
2020-12
)
Управління конкурентоспроможністю підприємства електронної комерції в системі бренд-менеджменту (за матеріалами ТОВ «УАПРОМ», м. Київ)
Бугаєва, Ірина
(
2020-12
)
Концепція цінностей як методологічна основа розвитку бренд-менеджменту (за матеріалами ТОВ «ФАСТ ФОРВАРД»)
Березюк, В'ячеслав
(
2020-12
)
Інтернет-реклама в системі комунікацій підприємств рекламного бізнесу (за матеріалами ТОВ «СОВа», Рівненській обл., м. Сарни)
Рудика, Вікторія
(
2020-12
)
ОРГАНІЗАЦІЯ РЕКЛАМНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА (ЗА МАТЕРІАЛАМИ ПРАТ СК «PZU УКРАЇНА» М.КИЇВ)»
Завірюха, Валерія
(
2020-12
)
Планування рекламної кампанії для клієнта медіа агентства (за матеріалами ТОВ «Майндшер», м. Київ)
Юрченко, Крістіна
(
2020-12
)
Управління рекламним бюджетом підприємства (за матеріалами ТОВ «Беверс-С», м.Київ)
Шумовська, Анастасія
(
2020-12
)
Ефективність рекланої діяльності підприємства (за матеріалами ТОВ «Юнігран»)
Олексійчук, Анастасія
(
2020-12
)
РОЗРОБКА РЕКЛАМНОЇ КАМПАНІЇ ПІДПРИЄМСТВА – ВИРОБНИКА МЕБЛІВ (за матеріалами ФОП «Меблева фабрика Гермес», м.Київ)
Романюк, Вікторія
(
2020-12
)
Формування рекламної стратегії підприємства ТОВ «ДЦ Україна»
Кириченко, Наталія
(
2020-12
)
Зараз показуються 261-280 з 553
Попередня сторінка
Наступна сторінка
Пошук
Пошук
Фонд
Розширений пошук
Перегляд
Всі матеріали
Фонди та колекції
За датою публикації
Автори
Заголовки
Теми
Фонд
За датою публикації
Автори
Заголовки
Теми
Мій профіль
Ввійти
Зареєструватися