Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dp.knute.edu.ua/jspui/handle/123456789/4465
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorОстровська, Інна-
dc.date.accessioned2021-02-08T14:15:48Z-
dc.date.available2021-02-08T14:15:48Z-
dc.date.issued2020-12-
dc.identifier.urihttp://192.168.17.215:8080/xmlui/handle/123456789/4465-
dc.descriptionВИПУСКНА КВАЛІФІКАЦІЙНА РОБОТАuk_UA
dc.titleМаркетингова стратегія навчально-виробничого об’єднання Київського національного торговельно-економічного університету, м. Київuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:181 Харчові технології

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Островська І.К. 2-2м.pdf2,16 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.