Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dp.knute.edu.ua/jspui/handle/123456789/4465
Назва: Маркетингова стратегія навчально-виробничого об’єднання Київського національного торговельно-економічного університету, м. Київ
Автори: Островська, Інна
Дата публікації: гру-2020
Опис: ВИПУСКНА КВАЛІФІКАЦІЙНА РОБОТА
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://192.168.17.215:8080/xmlui/handle/123456789/4465
Розташовується у зібраннях:181 Харчові технології

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Островська І.К. 2-2м.pdf2,16 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.