DSpace Repository
Recently added
Login
українська
English
DSpace Home
→
Факультет торгівлі та маркетингу
→
Кафедра маркетингу
→
075 Маркетинг
→
Recent submissions
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
075 Маркетинг: Recent submissions
Now showing items 141-160 of 164
Previous Page
Next Page
Бренд-комунікації клієнта рекламного агентства (за матеріалами ТОВ «Інішейтів Медіа»)
Єжижанська, Анастасія
(
2019-12
)
СТРАТЕГІЧНЕ ПОЗИЦІОНУВАННЯ ПІДПРИЄМСТВА В БРЕНДМЕНЕДЖМЕНТІ ТОВ «СМАРТ СЕЙЛЗ ХАУЗ ПРОМОБІЛЛ», м. Київ
Доманська, Ангеліна
(
2019-12
)
Управління портфелем брендів підприємства роздрібної торгівлі (за матеріалами ТОВ «К.ТЕКС», Київська обл., м. Ірпінь)
Дівщепольська, Тетяна
(
2019-12
)
Управління брендинговою політикою підприємства (за матеріалами ТВЗК «Київський академічний театр ляльок», м. Київ)
Дарменко, Вероніка
(
2019-12
)
Формування стратегії бренд-комунікацій підприємства (за матеріалами ТОВ «Телесвіт», м. Київ)
Гуменна, Катерина
(
2019-12
)
Прямий маркетинг в системі бренд-комунікацій готелю» (за матеріалами ТОВ «Бирема», Київська обл., м. Бровари)
Горобець, Олексій
(
2019-12
)
Бренд-менеджмент у стратегічному розвитку підприємства (за матеріалами ТОВ «ТАММОЛ», Київ)
Гераскіна, Альона
(
2019-12
)
ОРГАНІЗАЦІЯ БРЕНД-МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПОЛІГРАФІЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА
Шейко, Вікторія
(
2018-12
)
КОРПОРАТИВНИЙ БРЕНД-МЕНЕДЖМЕНТ ВИЩОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ
Турчина, Катерина
(
2018-12
)
МАРКЕТИНГОВІ КОМУНІКАЦІЇ В СИСТЕМІ ПРОСУВАННЯ БРЕНДУ ПІДПРИЄМСТВА ТОРГІВЛІ
Старик, Дмитро
(
2018-12
)
РЕКЛАМА В СИСТЕМІ ФОРМУВАННЯ БРЕНДУ ПІДПРИЄМСТВА ТОРГІВЛІ
Смикалов, Федор
(
2018-12
)
Формування бренд-маркетингових комунікацій підприємства
Сегень, Ярослав
(
2018-12
)
ФОРМУВАННЯ БРЕНД-КОМУНІКАЦІЙ ПОЛІГРАФІЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА
Кухар, Єлизавета
(
2018-12
)
УПРАВЛІННЯ БРЕНДИНГОВОЮ ПОЛІТИКОЮ ПІДПРИЄМСТВА
Корсунський, Дмитро
(
2018-12
)
Стратегічне управління комунікаціями бренду
Бабій, Євгеній
(
2018-12
)
Формування бренду у торговельних мережах
Цокол, Іван
(
2018-12
)
ФОРМУВАННЯ БРЕНДУ ЯК ІНСТРУМЕНТУ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА
Патрахіна, Анна
(
2018-12
)
БРЕНД-МЕНЕДЖМЕНТ У СИСТЕМІ СТРАТЕГІЧНОГО РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМСТВА
Обжелянська, Валерія
(
2018-12
)
КОНЦЕПЦІЯ РОЗВИТКУ БРЕНДУ НА РИНКУ ЕЛЕКТРОІНСТРУМЕНТІВ
Коржавих, Анна
(
2018-12
)
ФОРМУВАННЯ БРЕНДУ РОЗДРІБНОЇ ТОРГОВЕЛЬНОЇ МЕРЕЖІ
Компанієнко, Ольга
(
2018-12
)
Now showing items 141-160 of 164
Previous Page
Next Page
Search DSpace
Search DSpace
This Collection
Advanced Search
Browse
All of DSpace
Communities & Collections
By Issue Date
Authors
Titles
Subjects
This Collection
By Issue Date
Authors
Titles
Subjects
My Account
Login
Register