DSpace Repository
Recently added
Login
українська
English
DSpace Home
→
Факультет торгівлі та маркетингу
→
Кафедра маркетингу
→
075 Маркетинг
→
Recent submissions
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
075 Маркетинг: Recent submissions
Now showing items 41-60 of 164
Previous Page
Next Page
КОНЦЕПЦІЯ РОЗВИТКУ БРЕНДУ ПІДПРИЄМСТВА В ТОРГОВЕЛЬНИХ МЕРЕЖАХ (за матеріалами ТОВ «СПВ КОМПАНІ ЛТД», м. Київ)
Сомік, Катерина
(
2021-12
)
«ІНТЕРНЕТ-ТЕХНОЛОГІЇ В ПРОСУВАННІ СУЧАСНИХ БРЕНДІВ» (за матеріалами ТОВ «ЗЛОІДЕЇ»)
Россохач, Ірина
(
2021-12
)
Формування бренд-комунікацій на основі цифрових технологій (за матеріалами ТОВ «BlueСhip», м. Київ)
Рехліцька, Світлана
(
2021-12
)
Стратегічне управління комунікаціями бренду поліграфічного підприємства (за матеріалами ТОВ «Дизайн-принт Україна», м. Київ)
Морозова, Тетяна
(
2021-12
)
Формування стратегії просування бренду SMM-агенції в соціальних мережах (за матеріалами ТОВ «Kiwi Agency», м. Київ)
Мельніченко, Вікторія
(
2021-12
)
Розробка стратегії позиціонування сервісного бренд (за матеріалами ТОВ «СкладЮСА», м. Київ)
Мелік, Катерина
(
2021-12
)
Розробка стратегії позиціонування бренду онлайн-сервісу (за матеріалами ТОВ «Плюс ТБ» м. Київ)
Кучеренко, Вікторія
(
2021-12
)
Управління якістю послуг в системі бренд-менеджменту підприємства (за матеріалами ТОВ «Управління безпеки, охорона приватних підприємств», м. Київ)
Смірнова, Ірина
(
2021-12
)
КОНЦЕПЦІЯ РОЗВИТКУ БРЕНДУ В ТОРГОВЕЛЬНИХ МЕРЕЖАХ (за матеріалами ПІ “I-AP-CI”)
Лилик, Артур
(
2021-12
)
Інтегровані маркетингові комунікації в просуванні бренду послуг (на прикладі Студії танцю «Terra Dance Centre», м. Кременчук)
Кравчук, Оксана
(
2021-12
)
Формування бренд-комунікацій торговельного підприємства на основі Інтернет-технологій (за матеріалами ТОВ"БРОКАРД-Україна, м.Київ)
Кій, Катерина
(
2021-12
)
КЛІЄНТООРІЄНТОВАНІСТЬ ЯК ОСНОВА РОЗВИТКУ СУЧАСНОГО БРЕНДИНГУ (за матеріалами ТОВ «Баккара-плюс», м. Київ)
Гринько, Владислав
(
2021-12
)
Управління маркетинговими бренд-комунікаціями підприємства (за матеріалами ТОВ «СтартДоіч Шуле», м. Київ)
Карабаз, Аліна
(
2021-12
)
МАРКЕТИНГОВИЙ ІНСТРУМЕНТАРІЙ РОЗВИТКУ БРЕНДУ В ТОРГОВЕЛЬНИХ МЕРЕЖАХ ( за матеріалами ТОВ «СІЛЬПО-ФУД», м. Київ)
Карпінська, Тетяна
(
2021-12
)
«Формування стратегії розвитку бренду підприємства в мережі Інтернет (за матеріалами ТОВ «Інтеграл Студія», м. Київ)
Довгопола, Ірина
(
2021-12
)
«УПРАВЛІННЯ БРЕНДОМ В СИСТЕМІ РОЗВИТКУ СТРАТЕГІЧНИХ ПАРТНЕРСЬКИХ ВІДНОСИН (за матеріалами ТОВ "ОПЄ", Одеська обл., Лиманський район, смт Доброслав)
Даценко, Поліна
(
2021-12
)
Формування стратегії розвитку бренду на ринку логістичних послуг (за матеріалами ТОВ «ЗАММЛЕР Україна», м. Київ)
Головко, Альона
(
2021-12
)
БРЕНДИНГОВА ПОЛІТИКА ПІДПРИЄМСТВА НА РИНКУ ЮРИДИЧНИХ ПОСЛУГ
Бабіч, Ірина
(
2021-12
)
Формування бренд-комунікацій закладу вищої освіти на основі Інтернет-технологій (за матеріалами КНТЕУ, м. Київ)
Ткачук, Ксенія
(
2021-12
)
Еvent - Маркетинг в управлінні брендом підприємства (за матеріалами ТОВ «Ес Пі Маркетинг», м. Київ)
Федюк, Аліна
(
2021-12
)
Now showing items 41-60 of 164
Previous Page
Next Page
Search DSpace
Search DSpace
This Collection
Advanced Search
Browse
All of DSpace
Communities & Collections
By Issue Date
Authors
Titles
Subjects
This Collection
By Issue Date
Authors
Titles
Subjects
My Account
Login
Register