DSpace Repository
Recently added
Login
українська
English
DSpace Home
→
Факультет торгівлі та маркетингу
→
Кафедра маркетингу
→
075 Маркетинг
→
Recent submissions
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
075 Маркетинг: Recent submissions
Now showing items 61-80 of 164
Previous Page
Next Page
Маркетинговий інструментарій розвитку бренду агентства нерухомості (за матеріалами ТОВ «ВАЛІОН», м. Київ)
Бєляєва, Анна
(
2021-12
)
Формування бренд-комунікацій торговельного підприємства на основі Інтернет-технологій (за матеріалами ТОВ «ДЕКАТЛОН Україна», м. Київ)
Верба, Олена
(
2021-12
)
Управління брендинговою політикою торговельного підприємства (за матеріалами ТОВ «Епіцентр-К», м. Київ)
Скрипай, Ксенія
(
2021-12
)
Клієнтоорієнтованість в системі розвитку сучасного брендингу (за матеріалами ПрАТ «Оболонь», м. Київ)
Пономаренко, Анастасія
(
2021-12
)
Формування стратегії позиціонування бренду меблевого підприємства (ТОВ «БЛОНСКІ», Вінницька обл., м. Могилів-Подільский)
Пронько, Ганна
(
2021-12
)
Стратегічне позиціонування підприємства в бренд-менеджменті (за матеріалами ТОВ «ГЛОВОАПП У країна», м. Київ)
Мелешко, Маргарита
(
2021-12
)
УПРАВЛІННЯ БРЕНДОМ В СИСТЕМІ РОЗВИТКУ СТРАТЕГІЧНИХ ПАРТНЕРСЬКИХ ВІДНОСИН (за матеріалами ТОВ «Роял Адвертайзинг», м.Київ)
Корнієнко, Михайло
(
2021-12
)
ФОРМУВАННЯ СТРАТЕГІЇ РОЗВИТКУ БРЕНДУ ЛОГІСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА (за матеріалами ТОВ «Український центр розвитку зовнішньої торгівлі», м. Київ)
Гроздова, Анастасія
(
2021-12
)
РОЗРОБКА СТРАТЕГІЇ РЕПОЗІОНУВАННЯ БРЕНДУ (за матеріалами ТОВ «АТТ-ТЕХНОЛОГІЯ», м. Запоріжжя)
Горбенко, Євгенія
(
2021-12
)
Формування стратегії бренд-комунікацій підприємства роздрібної торгівлі (за матеріалами ТОВ «Ашан Україна Гіпермаркет», м. Київ)
Цилюрік, Олександр
(
2021-12
)
Розробка стратегії позиціонування бренду (за матеріалами «ГЕЛІУС ІМПОРТ ДИСТРИБ’ЮШН», м. Київ)
Бондаренко, Алла
(
2021-12
)
Розвиток бренду парфумерно-косметичного підприємства (за матеріалами ТОВ «ЛАШ УКРАЇНА», м. Київ)
Гасанова, Ельміра
(
2021-12
)
ПОЗИЦІОНУВАННЯ БРЕНДУ В СИСТЕМІ СТРАТЕГІЧНИХ ПРІОРИТЕТІВ ПІДПРИЄМСТВА (за матеріалами ПрАТ «ОБОЛОНЬ», м. Київ)
Федьківський, Олександр
(
2021-12
)
Бренд-менеджмент в стратегічному розвитку підприємства (за матеріалами ТОВ «ВАЛІОН», м. Київ)
Берестяний, Олександр
(
2021-12
)
Управління системою бренд-орієнтованих інтегрованих маркетингових комунікацій (за матеріалами ТОВ “Епіцентр К”, м. Київ)
Бабушко, Катерина
(
2021-12
)
Стратегічне управління комунікаціями бренда (за матеріалами ТОВ «ФРІЗЛЕНД», Київська обл., Обухівський район, м. Кагарлик)
Андрєєва, Дарина
(
2021-12
)
Зв’язки з громадськістю як засіб бренд-комунікацій підприємства (за матеріалами КНТЕУ, м. Київ)
Ярошенко, Ксенія
(
2020-12
)
ЕКОНОМІЧНА ЕФЕКТИВНОСТЬ ЗАХОДІВ БРЕНД-МЕНЕДЖМЕНТУ ПІДПРИЄМСТВА (за матеріалами ТОВ «РІДО ГРУП» , м. Київ)
Вовченко, Дмитро
(
2020-12
)
Цінова політика підприємства в системі бренд-менеджменту (за матеріалами ЗАТ «Житомирські ласощі»)
Карпенко, Надія
(
2020-12
)
Формування стратегії бренду на ринку готельних послуг (за матеріалами ТОВ «Готель -сервіс Україна» м.Київ)
Панасюк, Ірина
(
2020-12
)
Now showing items 61-80 of 164
Previous Page
Next Page
Search DSpace
Search DSpace
This Collection
Advanced Search
Browse
All of DSpace
Communities & Collections
By Issue Date
Authors
Titles
Subjects
This Collection
By Issue Date
Authors
Titles
Subjects
My Account
Login
Register