00 DSpace/Manakin Repository
Recently added
Ввійти
українська
English
Головна сторінка DSpace
→
Факультет торгівлі та маркетингу
→
Кафедра маркетингу
→
075 Маркетинг
→
Recent submissions
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
075 Маркетинг: Recent submissions
Зараз показуються 41-60 з 164
Попередня сторінка
Наступна сторінка
КОНЦЕПЦІЯ РОЗВИТКУ БРЕНДУ ПІДПРИЄМСТВА В ТОРГОВЕЛЬНИХ МЕРЕЖАХ (за матеріалами ТОВ «СПВ КОМПАНІ ЛТД», м. Київ)
Сомік, Катерина
(
2021-12
)
«ІНТЕРНЕТ-ТЕХНОЛОГІЇ В ПРОСУВАННІ СУЧАСНИХ БРЕНДІВ» (за матеріалами ТОВ «ЗЛОІДЕЇ»)
Россохач, Ірина
(
2021-12
)
Формування бренд-комунікацій на основі цифрових технологій (за матеріалами ТОВ «BlueСhip», м. Київ)
Рехліцька, Світлана
(
2021-12
)
Стратегічне управління комунікаціями бренду поліграфічного підприємства (за матеріалами ТОВ «Дизайн-принт Україна», м. Київ)
Морозова, Тетяна
(
2021-12
)
Формування стратегії просування бренду SMM-агенції в соціальних мережах (за матеріалами ТОВ «Kiwi Agency», м. Київ)
Мельніченко, Вікторія
(
2021-12
)
Розробка стратегії позиціонування сервісного бренд (за матеріалами ТОВ «СкладЮСА», м. Київ)
Мелік, Катерина
(
2021-12
)
Розробка стратегії позиціонування бренду онлайн-сервісу (за матеріалами ТОВ «Плюс ТБ» м. Київ)
Кучеренко, Вікторія
(
2021-12
)
Управління якістю послуг в системі бренд-менеджменту підприємства (за матеріалами ТОВ «Управління безпеки, охорона приватних підприємств», м. Київ)
Смірнова, Ірина
(
2021-12
)
КОНЦЕПЦІЯ РОЗВИТКУ БРЕНДУ В ТОРГОВЕЛЬНИХ МЕРЕЖАХ (за матеріалами ПІ “I-AP-CI”)
Лилик, Артур
(
2021-12
)
Інтегровані маркетингові комунікації в просуванні бренду послуг (на прикладі Студії танцю «Terra Dance Centre», м. Кременчук)
Кравчук, Оксана
(
2021-12
)
Формування бренд-комунікацій торговельного підприємства на основі Інтернет-технологій (за матеріалами ТОВ"БРОКАРД-Україна, м.Київ)
Кій, Катерина
(
2021-12
)
КЛІЄНТООРІЄНТОВАНІСТЬ ЯК ОСНОВА РОЗВИТКУ СУЧАСНОГО БРЕНДИНГУ (за матеріалами ТОВ «Баккара-плюс», м. Київ)
Гринько, Владислав
(
2021-12
)
Управління маркетинговими бренд-комунікаціями підприємства (за матеріалами ТОВ «СтартДоіч Шуле», м. Київ)
Карабаз, Аліна
(
2021-12
)
МАРКЕТИНГОВИЙ ІНСТРУМЕНТАРІЙ РОЗВИТКУ БРЕНДУ В ТОРГОВЕЛЬНИХ МЕРЕЖАХ ( за матеріалами ТОВ «СІЛЬПО-ФУД», м. Київ)
Карпінська, Тетяна
(
2021-12
)
«Формування стратегії розвитку бренду підприємства в мережі Інтернет (за матеріалами ТОВ «Інтеграл Студія», м. Київ)
Довгопола, Ірина
(
2021-12
)
«УПРАВЛІННЯ БРЕНДОМ В СИСТЕМІ РОЗВИТКУ СТРАТЕГІЧНИХ ПАРТНЕРСЬКИХ ВІДНОСИН (за матеріалами ТОВ "ОПЄ", Одеська обл., Лиманський район, смт Доброслав)
Даценко, Поліна
(
2021-12
)
Формування стратегії розвитку бренду на ринку логістичних послуг (за матеріалами ТОВ «ЗАММЛЕР Україна», м. Київ)
Головко, Альона
(
2021-12
)
БРЕНДИНГОВА ПОЛІТИКА ПІДПРИЄМСТВА НА РИНКУ ЮРИДИЧНИХ ПОСЛУГ
Бабіч, Ірина
(
2021-12
)
Формування бренд-комунікацій закладу вищої освіти на основі Інтернет-технологій (за матеріалами КНТЕУ, м. Київ)
Ткачук, Ксенія
(
2021-12
)
Еvent - Маркетинг в управлінні брендом підприємства (за матеріалами ТОВ «Ес Пі Маркетинг», м. Київ)
Федюк, Аліна
(
2021-12
)
Зараз показуються 41-60 з 164
Попередня сторінка
Наступна сторінка
Пошук
Пошук
По цій колекції
Розширений пошук
Перегляд
Всі матеріали
Фонди та колекції
За датою публикації
Автори
Заголовки
Теми
Колекція
За датою публикації
Автори
Заголовки
Теми
Мій профіль
Ввійти
Зареєструватися