00 DSpace/Manakin Repository
Recently added
Ввійти
українська
English
Головна сторінка DSpace
→
Факультет торгівлі та маркетингу
→
Кафедра маркетингу
→
075 Маркетинг
→
Recent submissions
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
075 Маркетинг: Recent submissions
Зараз показуються 61-80 з 164
Попередня сторінка
Наступна сторінка
Маркетинговий інструментарій розвитку бренду агентства нерухомості (за матеріалами ТОВ «ВАЛІОН», м. Київ)
Бєляєва, Анна
(
2021-12
)
Формування бренд-комунікацій торговельного підприємства на основі Інтернет-технологій (за матеріалами ТОВ «ДЕКАТЛОН Україна», м. Київ)
Верба, Олена
(
2021-12
)
Управління брендинговою політикою торговельного підприємства (за матеріалами ТОВ «Епіцентр-К», м. Київ)
Скрипай, Ксенія
(
2021-12
)
Клієнтоорієнтованість в системі розвитку сучасного брендингу (за матеріалами ПрАТ «Оболонь», м. Київ)
Пономаренко, Анастасія
(
2021-12
)
Формування стратегії позиціонування бренду меблевого підприємства (ТОВ «БЛОНСКІ», Вінницька обл., м. Могилів-Подільский)
Пронько, Ганна
(
2021-12
)
Стратегічне позиціонування підприємства в бренд-менеджменті (за матеріалами ТОВ «ГЛОВОАПП У країна», м. Київ)
Мелешко, Маргарита
(
2021-12
)
УПРАВЛІННЯ БРЕНДОМ В СИСТЕМІ РОЗВИТКУ СТРАТЕГІЧНИХ ПАРТНЕРСЬКИХ ВІДНОСИН (за матеріалами ТОВ «Роял Адвертайзинг», м.Київ)
Корнієнко, Михайло
(
2021-12
)
ФОРМУВАННЯ СТРАТЕГІЇ РОЗВИТКУ БРЕНДУ ЛОГІСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА (за матеріалами ТОВ «Український центр розвитку зовнішньої торгівлі», м. Київ)
Гроздова, Анастасія
(
2021-12
)
РОЗРОБКА СТРАТЕГІЇ РЕПОЗІОНУВАННЯ БРЕНДУ (за матеріалами ТОВ «АТТ-ТЕХНОЛОГІЯ», м. Запоріжжя)
Горбенко, Євгенія
(
2021-12
)
Формування стратегії бренд-комунікацій підприємства роздрібної торгівлі (за матеріалами ТОВ «Ашан Україна Гіпермаркет», м. Київ)
Цилюрік, Олександр
(
2021-12
)
Розробка стратегії позиціонування бренду (за матеріалами «ГЕЛІУС ІМПОРТ ДИСТРИБ’ЮШН», м. Київ)
Бондаренко, Алла
(
2021-12
)
Розвиток бренду парфумерно-косметичного підприємства (за матеріалами ТОВ «ЛАШ УКРАЇНА», м. Київ)
Гасанова, Ельміра
(
2021-12
)
ПОЗИЦІОНУВАННЯ БРЕНДУ В СИСТЕМІ СТРАТЕГІЧНИХ ПРІОРИТЕТІВ ПІДПРИЄМСТВА (за матеріалами ПрАТ «ОБОЛОНЬ», м. Київ)
Федьківський, Олександр
(
2021-12
)
Бренд-менеджмент в стратегічному розвитку підприємства (за матеріалами ТОВ «ВАЛІОН», м. Київ)
Берестяний, Олександр
(
2021-12
)
Управління системою бренд-орієнтованих інтегрованих маркетингових комунікацій (за матеріалами ТОВ “Епіцентр К”, м. Київ)
Бабушко, Катерина
(
2021-12
)
Стратегічне управління комунікаціями бренда (за матеріалами ТОВ «ФРІЗЛЕНД», Київська обл., Обухівський район, м. Кагарлик)
Андрєєва, Дарина
(
2021-12
)
Зв’язки з громадськістю як засіб бренд-комунікацій підприємства (за матеріалами КНТЕУ, м. Київ)
Ярошенко, Ксенія
(
2020-12
)
ЕКОНОМІЧНА ЕФЕКТИВНОСТЬ ЗАХОДІВ БРЕНД-МЕНЕДЖМЕНТУ ПІДПРИЄМСТВА (за матеріалами ТОВ «РІДО ГРУП» , м. Київ)
Вовченко, Дмитро
(
2020-12
)
Цінова політика підприємства в системі бренд-менеджменту (за матеріалами ЗАТ «Житомирські ласощі»)
Карпенко, Надія
(
2020-12
)
Формування стратегії бренду на ринку готельних послуг (за матеріалами ТОВ «Готель -сервіс Україна» м.Київ)
Панасюк, Ірина
(
2020-12
)
Зараз показуються 61-80 з 164
Попередня сторінка
Наступна сторінка
Пошук
Пошук
По цій колекції
Розширений пошук
Перегляд
Всі матеріали
Фонди та колекції
За датою публикації
Автори
Заголовки
Теми
Колекція
За датою публикації
Автори
Заголовки
Теми
Мій профіль
Ввійти
Зареєструватися