00 DSpace/Manakin Repository
Recently added
Ввійти
українська
English
Головна сторінка DSpace
→
Факультет торгівлі та маркетингу
→
Кафедра маркетингу
→
075 Маркетинг
→
Recent submissions
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
075 Маркетинг: Recent submissions
Зараз показуються 81-100 з 164
Попередня сторінка
Наступна сторінка
Бренд-комунікації у формуванні бренду підприємства (за матеріалами ТОВ«ДЦ Україна» , Хмельницька обл., м. Шепетівка)
Янда, Алла
(
2020-12
)
Формування системи бренд-комунікацій в Інтернеті (за матеріалами ТОВ «МАРТІН ТРЕЙД», Чернівецька обл., р-н Сторожинецький, с. Великий Кучурів)
Авраменко, Дарина
(
2020-12
)
СТРАТЕГІЧНЕ УПРАВЛІННЯ АСОРТИМЕНТНОЮ ПОЛІТИКОЮ В БРЕНД-МЕНЕДЖМЕНТІ (за матеріалами ТОВ «ЛЮКСКОМ УКРАЇНА» , м. Київ)
Шандурська, Вікторія
(
2020-12
)
Сучасне стратегічне позиціонування бренда в торгівельного підприємства (за матеріалами ТОВ «Сільпо-Фуд»)
Житнікова, Анна
(
2020-12
)
Стратегічне позиціонування підприємства в бренд-менеджменті (за матеріалами ТОВ «Колор Тренд ЛТД», бренд «Lamel»)
Радченко, Вероніка
(
2020-12
)
Планування розвитку бренду в торговельних мережах (за матеріалами ТОВ «АЛЛО»)
Корзун, Аліна
(
2020-12
)
СТРАТЕГІЧНЕ УПРАВЛІННЯ КОМУНІКАЦІЯМИ БРЕНДУ (за матеріалами ТОВ «МЕРКУР КИЇВ КОНГРЕС ГОТЕЛЬ» , м. Київ)
Соколова, Анастасія
(
2020-12
)
Бренд-менеджмент у стратегічному розвитку підприємства (за матеріалами ТОВ «УКРАГРОХІМТРЕЙД»)
Нога, Світлана
(
2020-12
)
ФОРМУВАННЯ СТРАТЕГІЇ БРЕНД-КОМУНІКАЦІЙ ПІДПРИЄМСТВА (за матеріалами ТОВ «КОНТИНЕНТ-ФУД» , м. Київ)
Тельчарова, Олександра
(
2020-12
)
ФОРМУВАННЯ БРЕНД-КОМУНІКАЦІЙ НА ОСНОВІ ІНТЕРНЕТ-ТЕХНОЛОГІЙ (за матеріалами ТОВ «Лінгвіст», м. Київ)
Салецька, Валерія
(
2020-12
)
УПРАВЛІННЯ ЦІНОВОЮ ПОЛІТИКОЮ В БРЕНД МЕНЕДЖМЕНТІ (за матеріалами ТОВ «Дизайн Інжинірінг Інтерпрайс Інтра», м. Київ)
Майстренко, Віктор
(
2020-12
)
СЦЕНАРНО-СТРАТЕГІЧНИЙ АНАЛІЗ ТА ПЛАНУВАННЯ В СИСТЕМІ УПРАВЛІННЯ РОЗВИТКОМ БРЕНДУ (за матеріалами ТОВ «ІТ аутсорс», м. Київ)
Сапогова, Ольга
(
2020-12
)
Управління товарів та послуг в системі бренд-менеджмент (за матеріалами ТОВ «ЕКО»)
Остроухова, Ярослава
(
2020-12
)
Управління інноваціями в бренд-менеджменті (за матеріалами ТОВ «НОВА ПОШТА» м. Прилуки, Чернігівська обл.)
Малоголова, Аліна
(
2020-12
)
СТРАТЕГІЧНИЙ АНАЛІЗ ПІДПРИЄМСТВА В СИСТЕМІ БРЕНД-МЕНЕДЖМЕНТУ (за матеріалами ТОВ «НЬЮСФРОНТ» , м. Київ)
Макаров, Олексій
(
2020-12
)
ФОРМУВАННЯ БРЕНД-СТРАТЕГІЇ БАНКІВСЬКОЇ УСТАНОВИ (за матеріалами АТ «Райффайзен Банк Аваль», м. Київ)
Коломієць, Яна
(
2020-12
)
Формування стратегії бренд-комунікацій підприємства (за матеріалами ПрАТ «ОБОЛОНЬ», м. Київ)
Кабанець, Ірина
(
2020-12
)
ФОРМУВАННЯ СТРАТЕГІЇ РОЗВИТКУ БРЕНДУ ПІДПРИЄМСТВА НА РИНКУ ТОВАРІВ (за матеріалами ТОВ «Інвестком», м. Київ)
Сліпченко, Марина
(
2020-12
)
Управління брендинговою політикою (за матеріалами ПРАТ «СК «ВУСО», м. Київ)
Набильська, Аліна
(
2020-12
)
СТРАТЕГІЧНЕ ПОЗИЦІОНУВАННЯ ПІДПРИЄМСТВА ЯК ЕТАП ФОРМУВАННЯ ТА РОЗВИТКУ БРЕНДА (за матеріалами ТОВ «Вебпромо», м. Київ)
Малько, Ганна
(
2020-12
)
Зараз показуються 81-100 з 164
Попередня сторінка
Наступна сторінка
Пошук
Пошук
По цій колекції
Розширений пошук
Перегляд
Всі матеріали
Фонди та колекції
За датою публикації
Автори
Заголовки
Теми
Колекція
За датою публикації
Автори
Заголовки
Теми
Мій профіль
Ввійти
Зареєструватися